پندار گوگولیپندار گوگولی، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره

دو نفر و نصفی

اولین صحبت با نینی ستاره من

1392/6/9 2:38
نویسنده : مهسا
255 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم امروز 30 مرداد 92 و ساعت 5 صبح شده  و بابایی هم خوابه. همین الان این وبلاگ و برات ساختم . من هنوز نمیدونم که تو کی میای تو  دل مامانی  یا مامان چقدر  باید منتظرت بمونه ولی این و بدون که از همین الان عاشقانه دوست دارم وبرای اومدنت خدا میدونه که چطور لحظه شماری میکنم.

 عزیزم میخوام اول از همه هنر عکاسی مامانت و بهت نشون بدم و یه نفر و بهت معرفی کنم .

حلما خانم هستند ایشون . دختر خاله فرشته که مامانی دعا میکنه تو هم همینطور سالم و سر حال زودتر بیای تو بغل مامانی. فرشته

دیگه مامانی خسته شده. بازم دوست دارم گوگولی من اونم هواررررررررررررتاقلب

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

باران
2 شهریور 92 16:26

سلام عزیزم ممنونم ازت آدرس وبت و لطف میکنی برام بزاری تا منم ببینم . ممنون میشم.